miercuri, 26 august 2009

Cocktail la tuborg green fest


N-am mai fost de mult la un concert si am tot vazut promo-ul pentru Tuborg green fest , guano apes in parcul de la Izvor , cu gura plina de wow mi-a rasarit gandul sa merg acolo. Pentru ca urechea mea nu-i prietena cu muzica celor de la Mandinga , Sensor , Stefan Banica jr. , am zis sa merg sambata , seara dedicata rock-ului. Atunci a venit intrebarea : cine sunt The Herbaliser si ce canta ei? Am cautat pe youtube , muzica nu mi s-a parut ca suna prea rau , dar n-am priceput nici in ruptul capului ce cauta la festival in seara rock.
Am zis ca nu vreau sa mai carcotesc, dar e atat de greu sa te abtii..

Program Tuborg Green Fest 2009:
Vineri 4 septembrie, de la ora 16:00 (seara electro):
Sensor
Suie Paparude
The Crystal Method
Chicane
Sambata 5 septembrie, (seara rock):
AB4
Zdob si Zdub
The Herbaliser
Guano Apes
Duminica 6 septembrie (seara pop-rockului romanesc):
Vita de Vie
Mandinga
Publika
Stefan Banica Jr. & Friends

Niciun comentariu: