marți, 11 martie 2008

@PAT

ca aproape orice (mai mult sau mai putin) tanar am petrecut serile de vineri si sambata prin cluburi, de obicei mergeam pentru a consuma ceva alcool, a asculta ceva muzica si a privi oamenii de acolo.
Vineri seara am ajuns in clubul PAT undeva pe langa piata Victoriei , si pentru ca am fost doar pentru a lua pe cineva de acolo seara a iesit din tiparul clubbing-ului meu , adica nu am baut alcool . Asta a lasat loc posibilitatii de observare mai buna a locului :) , un club aproape dragut cu o "fauna" ok , preturi obisnuite . Ce nu mi-a placut a fost ca in dreptul arcadei ce servea drept " loc pentru fumatori", lucru anuntat printr-o foaie a4 pe care zacea textul de mai sus, nu era nici o scrumiera asa ca pardoseala s-a transformat in scurt timp intr-un covor de tigari ..
In rest locatia e impartita intr-un club si un salon , interesant mi s-a parut ca in salon se canta si la pian regret ca n-am intrat sa vad ce anume dar poate mai trec pe acolo.
Despre poporul prezent acolo in seara cu pricina ce pot spune ..foarte variat , de la hip-hop-eri pana la emo . Si ceva vedete prezente : Cabral, Gabi Cotabita, Ombladon si unul din baietii de la HiQ (sper ca asa se numeste trupa respectiva)
La capitolul muzica se inscrie la muzica de club, eu am prins si un miniconcert DjProject care a sunat destul de bine si a antrenat lumea de pe acolo.
in rest ,daca ati fost pe acolo mai puteti povesti si voi..

Niciun comentariu: