luni, 11 august 2008

soferia in romanica

de mult incerc sa-mi dau seama care sunt cei mai indisciplinati soferi in trafic , pana acum am ramas tot indecis , adevarul e ca mie imi este destul de greu si pentru ca sunt foarte multe categorii de "piloti" si "smecheri" pe sosele .

Cum sa te decizi intre : taximetristi, soferi de dacii papuc si dubite, tineri de bani gata, hapciupaliticii cu masini de servici , negrii cu numere straine , "pilotii" de pe logan si "pilotii" de pe celelalte masini. Acum de ce vreau eu sa-mi dau seama care`s mai rai? pai e simplu sa ma orientez mai bine in trafic :) , da-le dracu` de semne de circulatie conteaza sa nu fii pe langa vreun "pilot" din asta , cu amenzile te mai descurci dar cu astia ai de munca , deh injuraturi, scuipati,pumni, sabii, pistoale c`asa e in romanica ...

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai uitat de femeile de la volan.Mi-e groaza de ele! mai ales de alea blonde.In rest,ma mai feresc doar de oamenii din dacii si copchii de bani gata care se uita urat :D