marți, 16 septembrie 2008

Auto

De multe ori numele mari de pe piata automobilelor ma speriau cand ma gandeam la preturi , azi am aflat ca nu are de ce . Saptamana trecuta masinuta mi-a facut o bucurie , mi-a aprins in bord martorul pentru evacuarea gazelor si a insotit asta de o functionare in trei pistoane . Cum in cartea dumneaei era scris ca se recomanda o vizita la cel mai apropiat service in situatia asta m-am conformat. Am ajuns la service s-au conectat baietii de acolo la calculatorul masinii si au ajuns la concluzia ca de vina este o bobina de inductie . Pasul urmator a fost sa merg la cel mai apropiat magazin de piese auto (cam 20 de metri de service-ul respectiv) si sa cumpar bobina buclucasa , pret bobina 225ron . La magazin am mers pentru ridicarea piesei insotit de baiatul care a pus diagnosticul sa vada daca e bobina ce-mi trebuie. Mi-au montat bobina pe masina si am plecat.. Dupa un timp mi se aprinde iar martorul respectiv , de data asta fara tremuratul specific functionarii in trei pistoane a motorului, ma intorc la service si tipul care imi executase lucrarea imi spune ca i-a fost asa si pe dincolo sa-mi spuna in magazin ca bobina respectiva nu era originala si ca asta e cauza pentru care martorul s-a reaprins , problema remediindu-se la inlocuirea bobinei "neoriginale" cu una , evident, originala.
Azi sun cu frica la un dealer autorizat Audi (nu-i dau numele ca nu e un post platit :)) ) , intreb de piesa respectiva si cand aud pretul m-am luminat la fata , 125 ron. Am cumparat bobina am inlocuit-o si uite ca s-a rezolvat problema . Ce bine era daca nu ma temeam de dealer-ul "fioros" de la inceput ..

Niciun comentariu: