vineri, 19 septembrie 2008

Dusul antifumat

Am o problema, in fiecare dimineata ma las de fumat , pentru o jumatate de ora o ora cel mult. Ieri dimineata m-am lasat de fumat pana am ajuns in masina , in drum spre scarbici. Ca sa pot fuma am deschis putin geamul sa iasa fumul , pe cheiul Dambovitei in spatele meu rula un "pilot" de logan , imi zic "asta e " sunt ai nostri si-mi vad de drum si de tigara cu geamul evident deschis cat sa poate fumul iesi lejer adica aproximativ 4 cm. La un moment dat in dreptul blocurilor lui Negoita vad ca masinile din fata mergeau numai pe banda din stanga si reduceau viteza , se formase una dintre vestitele balti de Bucuresti, ma conformez si merg si eu incet pe partea stanga , geamul deschis tigara aprinsa , ma uit in oglinda retrovizoare si-l vad pe "pilot" apropiindu-se si incadrandu-se pe banda din dreapta unde era apa mai mare , il ignor. Dupa cateva secunde imi dau seama ca nu mai vad masina din fata dupa alte cateva fractiuni de secunda imi dau seama ca hainele mele sunt ude.. A facut "pilotul" un val care i-ar fi incitat pe toti surf-erii dar care a curs tot la mine in masina .Prin aia 4 cm ce desparteau geamul de cheder a reusit sa-mi strecoare ,cred, patru sau cinci litri de apa. Acum , na , nu consider ca-i vina lui ,el e doar un "pilot" de logan care s-a grabit ... atat de mult incat l-am ajuns la iesirea de pe chei in soseaua de centura..
Sper ca intr-o dimineata sa ma las de fumat definitiv si irevocabil!

Un comentariu:

Anonim spunea...

cu masina s-a rezolvat, acum vedem cum facem cu fumatul ;)