miercuri, 15 octombrie 2008

Micile (sau marile) placeri

Intotdeauna am considerat delicat acest subiect, micile placeri. Si mereu mi s-a parut ca exista o limita foarte slab conturata intre micile placeri financiare pe care ni le permitem si opulenta vazuta de altii in achizitiile noastre.
Tuturor ne plac lucrurile de calitate si de cele mai multe ori calitatea este asociata unor brand-uri renumite , brand-urile renumite au si preturi pe masura renumelui lor (intotdeauna mai mari in romanica decat in alte tari europene). Calitatea o poti gasi si sub alte nume mai putin cunoscute dar trebuie sa o cauti.Am constatat ca nu intotdeauna cand cumperi un lucru privesti numai partea practica a lui .De multe ori cumperi lucruri (mai mult sau mai putin scumpe in functie de buget) numai pentru ca iti plac si pentru ca te simti bine cumparandu-le. Are rost sa-l judec pe x-ulescu ca si-a cumparat Q7 (doar un exemplu) chiar daca mie nu-mi place Q7?Pai daca asta a fost placerea lui si si-a permis-o de ce sa-l arat eu cu degetul?

Niciun comentariu: