vineri, 3 octombrie 2008

Nominalizari la PSD

Nu mi-a placut niciodata politica dar ,inevitabil, urmarind stirile si viata din romanicaam vazut ce se intampla , am auzit promisiuni electorale si cum sunt ele respectate dupa alegeri. Daca am judeca numai dupa felul cum sunt respectate promisiunile in fiecare an electoral ar trebui sa avem alti politicieni alesi, bineinteles ca asta nu se va intampla.
Aseara am aflat de la Cronica Carcotasilor candidatii PSD-ului pentru urmatoarele alegeri Mircea Geoana pentru postul de prim-ministru si Adrian Nastase pentru presedentia romanicai. Despre Geoana nu prea am multe de zis , mie ca simplu cetatean al minunatei tari in care traim mi-a lasat impresia (ca de altfel toti ceilalti politicieni din opozitie) ca si-a facut treaba , a “injurat” puterea din rasputeri, bineinteles ca prin asta nu m-a convins ca odata ajuns la putere el va schimba lucrurile in bine. Nu inteleg insa candidature lui Nastase la presedentie , omul asta a aparut in presa in ultimii patru ani numai prin prisma acuzatiilor de coruptie , trase de par intradevar . Bineinteles ca nu ma astept ca Nastase dupa anii de guvernare sa se fi ales doar cu lucrurile marunte de care-l acuza bravii luptatori anticoruptie ar trebui sa ma nasc maine dupa-masa pentru a crede asta si bineinteles ca a profitat din plin in aceiasi ani de guvernare in realizarea intereselor personale. Dupa toate astea cine il mai voteaza pe Nastase? La ce s-au gandit domnii din PSD cand l-au nominalizat? Singurul motiv pe care-l pot gasi eu pentru nominalizarea asta e ca n-au avut pe altcineva. Punct! Acum sunt curios cum o sa-i construiasca o imagine usor de digerat pentru alegatori intr-un an .O idée am doar s-au aliat cu PC-ul care detine Antenele si nu numai dar eu cred ca PSD-ul déjà a iesit din lupta asta .

Niciun comentariu: