vineri, 19 decembrie 2008

Miroase a concediu

DA, mai am o ora si gata , inchei anul de munca . Poate e putin cam mult spus munca hai sa-i zicem anul de activitate profesionala. Nu ,nici activitate profesionala nu mi se pare bine, ma duce cu gandul la profesionist ceea ce este iarasi cam mult pentru a-mi zugravi activitatea la scarbici. O sa spun pur si simplu ca inchei anul 2008 al prestatiei pe bani , nici asta nu mi se pare potrivita dar o las asa. Nu e nimic interesant in treaba asta , toata lumea intra in concediu de odihna dar am vrut s-o spun pentru ca "e de bine" , deja ma simt prea obosit (fizic si psihic) si chiar am nevoie sa ma refac . Cred ca nici in scoala nu asteptam vacanta cu atata nerabdare .

2 comentarii:

Emil Dragota spunea...

Asa este. S-a terminat un an 2008 si vine altul si mai si - 2009. Sa speram la bine. Multa bafta!

Emil Dragota spunea...

Asa este. S-a terminat un an 2008 si vine altul si mai si - 2009. Sa speram la bine. Multa bafta!