marți, 30 decembrie 2008

Zile libere de concediu

E bine in concediu , nu m-am plictisit , nu m-am enervat , am savurat momente de liniste pana acum. Imi place traficul din perioada concediului asa ca ma simt dator sa va multumesc voua celor care ati ales sa parasiti Bucurestiul . Am stabilit recoduri personale in ceea ce priveste deplasarea cu masina pe soselele capitalei Vitan-Stefan cel Mare cu retur si oprire de 20 de minute inclusa in mai putin de o ora , Vitan-Magheru si retur cu oprire de 15 minute in 30 de minute. As putea spune chiar ca va iubesc in concediu atata relaxare imi provoaca plecarea voastra , va felicit pentru aceste initiative . Mergeti si distrati-va , deconectati-va prin Germania, Austria,Olanda ba chiar si pe Valea Prahovei ,Maramures si pe oriunde mai vreti voi.
Va multumesc ca-mi lasati libera bucatica mea de oras , macar in concediu si tot e ceva .

Niciun comentariu: