joi, 12 martie 2009

Dilema

Am o amica , mai degraba prietena de petreceri . Tin la ea si cand am putut s-o ajut cu ceva am ajutat-o. Ea a avut probleme cu drogurile , probleme atat de mari incat au aflat de ele si cititorii de ziare si s-au soldat si cu cateva luni de inchisoare. Inainte ca eu sa stiu ca ea are problemele respective am mai imprumutat-o cu bani , nu sume mari dar suficiente pentru a-si satisface viciul. Ea are o familie ok care a ajutat-o sa depaseasca situatia respectiva dar cu care eu n-am legatura.
Acum ea ma suna si ma roaga s-o imprumut iar cu o suma de bani , in prima faza m-am declarat de acord s-o ajut insa dupa ce am analizat situatia m-am razgandit. M-a rugat s-o ajut cu o suma de bani pentru a-si plati un contract de munca , nu intru in mai multe detalii. Acum daca despre asta era vorba intradevar m-am gandit ca ar fi ajutat-o parintii sau fratele nefiind o suma prea mare (450 ron).Ideea e ca nu am incredere ca mi-a spus destinatia adevarata pentru suma respectiva.
Acum stau si ma gandesc daca am facut bine ca nu i-am dat banii sau daca sunt un amic ce i-a inchis usa in nas cand i-a fost greu.

3 comentarii:

Anonim spunea...

mai bine asa ...!!! in ultima instanta sunt mai importanta sanatatea si viata ei decat amicitia dintre voi . poate mai tarziu o sa-ti multumeasca ca nu ai ajutat-o!!!

Anonim spunea...

Parerea mea ca este o situatie delicata si daca nu sunt eu in situatia ta nu am cum sa ma pronunt insa incerc sa imi dau cu parerea astfel:
- e ok ca nu i-ai dat, practic te-ai gandit la bine ei
- pe alta parte poate trebuia sa te implici direct in chestia asta si sa intermediezi plata, sau ce era :)
Eu ma gandesc la alta problema, ca in Romania nu este un centru serios de dezintoxicare si un serviciu care sa ajute consumatorii.

stres spunea...

ai facut bine ca nu i-ai dat,mai ales daca fata in general se bazeaza pe tine.deci in general,asa ca in viitor sunt sanse sa-ti multumeasca ;)