joi, 20 noiembrie 2008

Caut frumusete , oriunde si in orice!

Nu-mi plac anotimpurile reci. Deja am inceput sa gandesc cum nu vreau s-o mai fac , vad mereu jumatatea goala a paharului si m-am saturat de asta. Mi-am recitit gandurile si nu mi-au placut ,emana prea mult gri. Am stat si m-am gandit ca trebuie sa fac ceva ,drept urmare de azi inainte o sa ignor frigul ,o sa inlatur gandurile rele si o sa caut frumosul. O sa-l caut in orice , in culoarea ruginie a frunzelor cazute, in zambetul prichindeilor din carucioare , in filmuletele de pe 220, in ochii femeilor , in comportamentul soferilor , in gesturile oamenilor pe care-i intalnesc .
Trebuie sa fie si lucruri bune si frumoase in jurul meu.

6 comentarii:

Anonim spunea...

intodeauna mi-au placut oamenii care gandesc pozitiv desi eu nu sunt de fiecare data asha, asta nu insemnand ca nu mi-as dori sa fiu

Anonim spunea...

eu clar nu sunt asa dar vreau sa ma schimb

Anonim spunea...

si eu vreau

Anonim spunea...

frumusetea a existat tot timpul ,numai ca ai incetat tu sa o mai observi ...
si nuantele de gri din viata noastra au farmecul lor...,eu asa cred!!!

Anonim spunea...

;);*

Anonim spunea...

incetasem sa o observ pentru ca frumusetea nu deranjeaza , nu sare in ochi pe cand nuantele de gri , da