joi, 13 noiembrie 2008

Nesimtire in parcare

Am vazut ca de ceva timp e in atentia publicului o campanie menita sa atraga atentia si sa sensibilizeze participantii la trafic. Mi s-a parut o buna initiativa avand in vedere traficul si nesimtitii care participa la el blocand intersectia sau nerespectand culorile semaforului s.a.m.d.
Mi s-a parut evitat un aspect la fel de important pentru nervii mei, cel putin , parcarile.De acord inca nu sunt suficiente locuri de parcare dar majoritatea locurilor de parcare din fata blocurilor sunt platite catre primarie de locatari.
Acum am doua probleme.In primul rand civilizatia din romanica, daca tu cetatean participant la trafic vezi ca un loc de parcare este platit si semnalizat in consecinta de ce parchezi acolo? mai ales cand la douazeci de metri distanta este un loc de parcare liber si nesemnalizat cum ca ar fi platit de vreun prost la primarie . Eu unul inca nu am reusit sa-mi explic treaba asta , cat de tare sa te doara in dos de ceilalti in momentul in care tu procedezi asa? In al doilea rand de fiecare data cand imi gasesc locul de parcare ocupant nu uit sa-i pomenesc pe tovarasii de la primarie care mi-au luat banii . Primaria sectorului 3 (mult laudatul sector 3) a incasat banii de la mine in schimbul inchirierii locului respectiv . Daca eu nu pot ocupa locul respectiv pentru ca un dobitoc a parcat acolo ce-as putea face? legal nimic, ilegal as putea ajunge la stirile de la ora 17.00!

Niciun comentariu: