luni, 3 noiembrie 2008

de-a soarecele si pisica pe la nunti

Imi place sa merg la nunti , nu stiu prea clar de ce ca nu sunt vreun dansator inrait si nici un consumator ahtiat dupa meniul nuntilor. Sambata am fost la o nunta si m-am distrat copios urmarind jocul de-a soarecele si pisica dintre lautari si unii invitati . Lautarii au jucat rolul pisicii si invitatii pe cel al soarecilor. Au pisicile o tactica pe care am observat-o la nuntile unde le-am intalnit si anume : prima data ataca frontal , soarecul ce tocmai s-a casatorit, dupa care se reped spre soarecele nas si uite asa fac slalom printre toti soarecii pana ajung la soarecii betivi , acolo se opresc si incep sa se joace cu acestia.Cred ca pisicile astea au totusi un fler bine dezvoltat pentru ca pe soarecele ce scrie randurile astea nu-l vaneaza niciodata , oare chiar s-o citi pe fata mea ca nu-mi place muzica lor?

Imi place de mine ca refuz sa scriu despre scandalurile din blogaraia romaneasca , ma rezum la prostiile mele fara de sens.

Niciun comentariu: