miercuri, 5 noiembrie 2008

E cineva perfect?

Zilele astea mi s-a intamplat sa ranesc involuntar si indirect o prietena cu o "prostioara" de moment de-a mea. M-am gandit eu sa-mi fac de lucru si sa vorbesc cu o persoana pe care o mai vazusem dar cu care nu mai vorbisem. Stiam eu , din experienta mea de viata,ca femeile nu pot pastra secrete asa ca asta mi-a fost intrebarea "poti pastra un secret?" si ca sa asigur continuitatea am insotit intrebarea de "astept un raspuns pentru a putea continua discutia ". E si uite asa a inceput distractia de care n`aveam nevoie , logica ei de fier a interpretat intrebarea ca fiind un avans si mi-a dat o replica din topor iar eu pentru a ma distra i-am dat o replica ce a bagat-o in ceata (fara sa o jignesc ca nu asta-mi era intentia) dar care a putut fi interpretata in defavoarea prieteni mele.Pana aici nimic anormal pentru ca sunt constient ca printre oameni mai traiesc si fiinte mai putin cizelate. Este riscul meu sau al aceluia care deschide poarta unei astfel de comunicari.Numai ca distractia mea a ranit-o pe prietena mea care este o cunostinta comuna, a mea si a persoanei din topor.
Ce am invatat de aici :"unde dai si unde crapa" te asteapta , da-i numai o ocazie si va aparea , de cele mai multe ori cu consecinte neplacute , cand vrei sa te tii de "prostioare" asigura-te ca vezi si efectele secundare .

Niciun comentariu: