vineri, 14 noiembrie 2008

Sunt eu dezinteresat?

M-am gandit mai demult la alegeri la voturi la politica. Acum a revenit in atentia publica campania electorala . Cativa blog-eri au realizat si un filmulet pe care l-am vazut pe site la Cabral. Eu unul sunt atat de dezamagit de clasa politica din romanica incat sunt hotarat sa nu merg la vot. Dar daca as vrea sa merg sa votez as avea o problema , habar nu am care sunt candidatii din colegiul de care apartin, ba mai mult de atat nu stiu care este colegiul de care apartin ca sa nu mai vorbim de faptul ca nu stiu cum ma minte fiecare. As fi chiar curios sa stiu minciunile din campania asta avand in vedere recesiunea economica ce a lovit si tara in care traiesc . Mi-ar placea sa stiu cum ma mint si cat de mult se straduiesc sa ma convinga de faptul ca votandu-i pe ei eu ma voi simti in siguranta in colegiul meu (oricare ar fi ala) .
Dar cum pana acum nu stiu decat ca Udrea si Anghel Luminita candideaza in Drumul Taberei din Bucuresti, stau si ma intreb am ignorat eu comunicarile in care eram instintat de candidati si colegii sau autoritatile nu sunt in stare sa-mi aduca la cunostinta lucrurile astea?

Niciun comentariu: