vineri, 7 noiembrie 2008

Obama,Obama,Obama

Nu mai pot cu Obama , clar. Peste tot pe unde ma uit , ziare,tv,net numai stiri despre Obama . Deja am impresia ca traiesc in SUA, radem de Obama, plangem cu Obama, tinem doliu cu Obama, facem sex cu Obama (in mintea creata a unora) totul e cu Obama . Deja mi-e dor de politicienii nostri mai am putin si ma duc sa-i citesc pe Nastase,Iliescu , Udrea si altii care mai au bloguri numai sa scap de Obama. Da frate , e primul presedinte de culoare al SUA dar n-a inventat roata , apa calda sau mersul pe jos. Dati-i timp, lasati-l sa se apuce de treaba si ne mai dam si atunci cu parerea.

4 comentarii:

Anonim spunea...

acum mai am de asteptat ziua cand o sa fie aleasa o femeie presedinte :)

Anonim spunea...

sorry de mesaj. te rog sa il stergi.si sa ramana asta. nu am fost atent cu interfata folosita aici...ms de add in blogroll..ti-am intors si eu serviciul. desi abordarea tematica este cu totul diferita intre noi...in fine asta nu conteaza... sper sa fii alaturi de mine si de povestea mea..

L spunea...

trilulilu89 - exact. Aveam o speranta cu Hillary, dar daca s-a retras..

ps: pentru fanii Obama> ii puteti trimite mesaje de felicitare direct de pe site-ul lui hillaryclinton.com

Anonim spunea...

iubim america mai mult decat romania!